Tacksam och spoiled del 2363635

Att vakna i gästrummet aka mitt rum hos familjen Andersson är absolut bland mina topp tre bästa platser att vakna på. Sängarna är så otroligt sköna, en drunknar i täcken och kuddar, det är ljust i rummet men inte varmt och alltid klarblå himmel utanför. Plus att en vet att inte kommer behöva göra nånting över huvud taget, annat än ligga vid poolen eller havet. 
Kan inte med att vakna i mörka rum, det är så otroligt deppigt och blir så mkt tröttare av det. Måste få vakna till solen. Sover aldrig med neddragna persienner eller helt fördragna gardiner. Är perfekt här pga vita persienner i trä så även om dom är halvt nere så är det ljust i rummet, blir aldrig tätt heller. Älskar det. Och är så tacksam över att jag tillåtit mig själv senaste vintrarna att aldrig gå upp innan solen, även om det kan vara mysigt eller tvunget ibland. Och tacksam över att jag får va här där jag definitivt inte behövt gå upp innan solen mer än en gång. 
Slut på livspositivt inlägg. 

liv1 | |
Upp