100 prosse sunday funday

Igår hyrde ju jag o Therese bil. Vi hade noll plan, eller snarare olika planer men inte bestämt ngt pga väldigt olika intressen. Hon gillar inte natur??? Aja vi började att åka till point bonita lighthouse, en fyr som ligger norr om SF, dvs andra sidan golden gate bron. Det var verkligen extremt vackert, rätt mycket folk bara men förståeligt pga perfekt väder. 
Till min stora förtjusning såg vi hästar på vägen dit så på vägen därifrån stannade vi o mös med dom ett tag, eller jag mös med dom. Therese vågade efter en lång stund klappa en av dom. Det var tyvärr inte ett ridstall så har fortfarande det kvar att göra/hitta. 
Vi åt lunch i sausalito, en helt otroligt mysig stad/by. Köpte med oss mat och öl o satte oss vid vattnet med utsikt över SF och hela bayen. Gick lite i loliga butiker innan vi åkte vidare på highway 1 norrut. Stannade i stinson beach som också var hur mysigt som helst. Trodde liksom bara det va en strand men icke. Försökte bada men det var för jävla kallt och långgrunt. Krampade ihjäl i fötterna. 
Stannade typ precis till solnedgången o körde då upp på ett berg o kollade på himlen. Sjukaste jag sett. Alltså solnedgång schmolnedgång kan en ju tycka men har _aldrig_ sett så sjuka färger, neonfärger verkligen. Plus att halva himlen var klar röd, rosa, orange, gul. Och halva rosa lila blå. Mitt hjärta dog. Tackade Gud osv. #tacksam2015 
Åkte tillbaka till vår sida bayen o tänkte shoppa i Emeryville men pga trafik hann vi inte innan stängning, åt middag (potatismos med sötpotatispommes lol, mådde ca dåligt efter den carbchocken) sen handlade vi massor mat innan vi lämnade tillbaka bilen o köpte in & out shake på vägen hem. Riiiiiktigt riktigt bra dag! 
Idag har vi tränat på morgonen, skulle boxas men fick inte tillgång till rätt grejer så gjorde crossfit pass istället :(( och 220 squats pga squat challange. Kämpa kmr ej kunna gå imorn. 
Nu är klockan redan 13 och jag är ej i skolan. Vi är lediga idag pga pressy day,  ngt m Washington tror jag. 
Övrigt: Beatrice Elis trust issues e så jävla bra dör. Älskar den. Så mkt bra musik nu på P3 och i liv1. Härligt. 






















liv1 | |
Upp