Tisda utan taco :(

Helloj! Nu har jag gått två dagar i skolan o känner väl efter idag att jag kanske kommer få tillbaka min plugglust trots allt. Är verkligen helt omotiverad och skoltrött men transnational feminism lektionen idag va så jävla triggande o blev så arg så jag tror att jag fortfarande har det så att säga. Peace Theory approaches and analysies känns fortfarande lite knepigt och inte 100. Droppade introkursen igår vilket jag kanske inte borde gjort pga hörde idag att den va bra, intressant och ganska enkel. Men kanske kan ta den nästa termin om jag vill. Orkade liksom inte ta fyra riktiga kurser. Nu har jag ba 11 units vilket är 2 för lite så ska söka några decalkurser som är elevledda dvs ofta rätt skoj o enkla. 

Det om skolan. Vad har hänt mer idag då undrar ni. Jo efter jag hade ätit lunch med Hedda så gick jag för att köpa en course reader som e alla texterna en ska läsa i en kurs utskrivna i ett fett jävla häfte. Jaaaaa men då så går det upp en snubbe bredvid mig o scannar mig från topp till tå o viskar "damn... How u doin?" Först svara jag inte pga jävligt less på cat callande. Men svarar ändå "fine", han prata så jävla otydligt så hörde typ en tredjedel av vad han sa men han fråga "Are u a freshman to? R u gonna get my number now? U real sexy" ja ba nä. Så fråga han nå mer o om jag skulle göra ngt, fatta inte vad jag sa att jag ba skulle gå o köpa en bok, han fråga var o jag sa var o blabla. Sen gick jag lite bakom honom o han gick rakt fram o jag tog vänster. Då kmr han efter mig precis när jag ska gå in i affären o ba "have a nice day big bootie". 




..



...



..... 




Alltså vaaaaad är det med killar???? Pallar fan inte mer. Ska börja skrika o slåss.


Tack o phuq off. 
liv1 | |
#1 - - Klara:

Längtar efter att få se "skrika o slåss"reaktionen!

Upp