Sommarn

Började med det här inlägget för flera veckor sen men hinner aldrig skriva ngt bra. Inte nu heller pga ska till skolan men vill ändå lägga upp det här nu pga saknar det men känner mig också mer ok med att svenska sommarn 2014 är över osv. Det är 27-32 grader här hela den här veckan, ngt jag märker ca noll av, förutom på lunchen och att dom brassar på AC extra mkt så det är svinkallt inomhus. 

Ok här är sammanfattning, väldigt olika detaljerat hähä: 

Maj var mitt bästa maj, speciellt min födelsedag pga kravlös och hatar krav och hatar att fylla år men hade det så bra. I övrigt chillade jag mycket, semestrade, solade, firade födelsedag o hade det allmänt bra. tror jag? finns alltid risk för efterkonstruktioner.

Sommarn då. Den började ganska hetsigt och deppigt med flytt från malmö, lämna allt för att jobba i hundra år i sthlm. Det var framförallt asjobbigt att säga hejdå till alla kids på Mosippan, trodde inte att det skulle vara SÅ jobbigt. Vill ha kvar kontakten med dom, vill att dom ska kunna ringa mig när som helst och vill veta vad dom bliiiiir, ok 15 år kvar till det kanske men ändå, vad dom gör. Livet kändes astråkigt och det va typ 9 grader o regn varje dag i juni. Men pratade på feministisk festival i malmö med natta vilket va asfett men hade velat göra det igen o va lite mer *spontan* o avslappnad hehe. Jaa alltså tyckte verkligen att sommaren sög rätt länge. Midsommarn va ok, inte lika kul dom förra året men mest pga sate of mind men det va mys jaa det vare. Men typ 14 grader i luft o hav. Fet efterfet ifs.

Min älskade kusse gifte sig i början på juli så då var jag i arild igen med hela fina släkten, jag pappa och oskar höll tal och det var rätt fett. Brölliset var megafint, alla grät. Hann även med ännu en malmötrip som hade sina ups and downs såklart. Men fick hänga lite i lund, lite på ribban, lite med viljan, se fotboll och hade det väl överlag rätt bra. Grät på tåget hem. Minns liksom inte vad jag gjorde i sthlm egentligen, vet att jag var ute typ tre-fyra gånger på hela sommaren. Mina adoptivpäron åkte till japan o lämnade mig ensam i typ tre veckor så det sög ju. Jobbade, tränade, kollade glee, badade rätt mycket i tanto och en gång i ulvan. Åkte till arild en helg till för att träffa Julia och Anna framförallt. Det var fantastiskt. På söndagen var alltså först jag o julia vid havet, sen kom oskar och andreas med snacks och vi snorklade aslänge. Sen kom åskan och yoatzin, då spelade vi spel, sällskapsspel! När det slutat regna  badade vi o lekte asmkt i vattnet? Hoppade från flotten 100 gånger. PRECIS SOM NÄR EN VA LITEN. 

Sista juli slutade jag jobba och åkte till gotland, det var så jävla bra. Behövde verkligen det, fick rida med tove och med helena. bada mycket och aldrig duscha. Åt plättar hos mormor. Kom hem till sthlm o fixade ett par dagar innan det var dags för kräftskiva i stjärnsund som också var mycket bra, var i början ledsen över att jag missade WoW men sen inte så. Mös så mycket med nathalie framförallt, och klara, amanada o isabelle och värdinnan louise såklarrrr. Kom hem en sekund o sen åkte jag till arild pga kan ej hålla mig borta :D Maja kom dit och vi mös ett dygn, sen ja mös jag mer i arild med annan och sen åkte jag till köpenhamn och åt på food market m Anna o Will och sov över såklart pga älskar deras lägenhet. Sen åkte jag till Malmö gick på kräftskiva som va megakul o alla va rätt fulla. Det va verkligen bästa möjliga avslutning på Malmö pga träffa många och va på Babel som slutade i totalt mayhem m mykki blancos trotsighet o vakternas griniga stolthet. Så jävla sjuk kväll *ni som vet vet*. Sov hos Andreas, på morgonen kom Oskar julia o per för att säga hejdå :(( Sen kom Yoatzin och hämtade mig, vi åkte på liten utflykt o sen till Oscar o Carl i Ystad. Det va toppN förutom iskallt vatten och fick köra i 160 till flyget pga dåliga på planera. Grät på flyget. Åt middag hos natta m systrar o Peel. Avslutade på trädgården o det va asfett alla bra var där. Typ. Sinnessjukt bakfulla o trötta körde jag Sanna o Isak soft air Gun dan efter. Verkligen magiskt bra sista veckor i Sverige. Älskar mig själv för att våga/palla skita i att jobba o bara göra allt jag ville. På måndagen kom alla förbi under dagen o hjälpte/skälpte packandes o fikandet. O på tisdagmorgonen hämtade mamma o pappa mig och körde mig till centralen så åkte jag hiiiiiit. Har säkert glömt ngt major event av sommaren. typ att jag o nathalie blev intervjuade i p3. 
 
Nu är jag i skolan har hål 1,5 h till, ska försöka strukturera två papers. Ha de! 



 
 
 
liv1 | |
#1 - - Nathalie :

<3

Upp