SnabbiZ

Cha cha bloggen! 
Hinner inte skriva så mkt pga ska möta upp Hedda (obv den jag hänger mest med just nu) o gå på utflykt, förhoppningsvis uppe på berget. 
Idag har jag varit på Berkeley Bowl, mataffären, i ca 1,5 timme, så mysigt att kolla varenda hylla. Hittade tex halloumi men den kosta 10 dollar för en större bit än dom hemma, ändå orimligt dyrt. Köpte en fin liten plåtburk som va en miljövänlig matlåda som jag ska ha mina ringar i, o massa god mat, allt på lösvikt. 
Igår var jag o Rasmus på en hemmafest o firade Chiles independence day med massa chilenare, lagom random ändå. Och vi konstaterade än en gång att vi måste bli fulla nån gång snart, vi fisdricker bara öl hela tiden. Men det har ju också sin charm. 

Nu måste jag sluta, fortsätter skriva sen. 
liv1 | |
#1 - - Klara:

Jamendu snaaart blir vi fulla tillsammans!! Zingzing

Upp