Post honey moon fasen ish

Sen jag kom hit har jag bott i ett perfekt ikeainrett hem med en svensk kvinna som gillar svenska saker, maträtter och värderingar. Jag lyssnat lite på Morgonpasset men bara i efterhand på min morgon liksom. Har liksom känts som vanligt, som att jag inte är så långt borta. Men så har Sanna börjat ringa mig ibland på väg till sitt jobb, när jag gått o lagt mig o ska sova. Vilket såklart e asmysigt o ngt jag tycker fler av er ska göra. Meeeen det tillsammans med att jag lyssnade live på Notion Classic o Notion vibes idag när jag strosa omkring hemma innan skolan gör att det känns som att jag lever i ett parallellt universum och börjar fatta att jag verkligen ska göra det nu och i nio månader framåt. Kändes så konstigt att lyssna på det o dom prata om hösten o allt som ska hända o jag ba visualiserad allt, inkluderat öl och bio efter sändningarna. Och haha kunde ej med att va utanför så skicka meddelande till studion lol, vilket ba kändes ännu märkligare såklart.

Det känns rätt jobbigt ibland att det är nio månader, men vill verkligen inte fokusera på det, vill inte att det ska va jobbigt. Vill ba njuuuuta, suga in allt osv. Tror det blir bättre när jag flyttat in i lägenheten i Berkeley, då kmr mitt liv bli lite mer karlifornianskt. Vill komma in i det, göra utflykter, plugga, gå på konserter, gå ut, leva här. Och heh tur att så många ska hälsa på. Längtar mkt till det. Och längtar tills jag får åka till newport beach :))) 

Ska nog sluta konsumera svensk media faktiskt, iaf trappa ner heh så jag inte dör av sakn. 
liv1 | |
Upp