kämpa hjärnan

Älskar ju att jag efter ca 14 års skolgång börjar fatta att jag ska läsa kurslitteraturen och att det kommer göra allt mycket enklare. Sen är det ju lättare sagt än gjort pga just nu handlar det rätt mkt om att hålla sig över ytan fortfarande. Har så mycket att ta igen och så mycket nytt. Men ska verkligen verkligen försöka läsa kurslitteraturen och inte bara glida på att jag klarar mig utan, pga plötsligt kommer ju dagen när jag inte klarar mig, den dagen var eventuellt i torsdags men det återstår att se. Idag har jag gått igenom 5 av 10 kapitel lite snabbt och det underlättar ju verkligen lektionen, fattar tom vad dom pratar om :)) wiieeee. Det deppiga i att om jag ska uppehålla det här är ju att jag efter ikväll efter träning ska läsa 100 sidor till lektionerna imorn. en så kallad never ending story. Men strök tre saker på min to do list idag som har stått i en månad så det va ju bra.

hejdå nu ska jag också faktiskt koncentrera mig på lektionen.



liv1 | |
Upp