Höst

Det är helt perfekt temperatur här nu. Varmt i solen, kallt i skuggan. Tillräckligt varmt för att ha T-shirt utan att frysa, men inte för varmt för att ha jeans. Älskar det. Och det är massa trädgårdsarbete i gång, finns inget ljud som som är mer hemma än ljudet av en motorlie. Myyys. 
Ok nu har jag gått i 15 min o känner att det är lite för varmt kanske. Kan bero på att jag bär 10kg böcker o kläder pga är på väg till SF. Jag o klara ska passa hundar i helgen. Det ska bli så nice. Och i eftermiddag ska jag söka kurser o faktiskt inte missa det den här gången så jag kanske kan få ngt jag vill ha o inte bara det som blev över. Som förra gången.. 
Så ikväll kmr hon, vi ska först till Ikea o hoppas home depot (har ej kollat detta m klara hehe) o sen ska vi ba laga mat o chilla. Imorn ska vi hänga i SF, bruncha o förhoppningsvis se Rebecka o Fiona gratis! Annars ba gå ut i mission. På söndag ska vi leta upp skog där en får ha hundar o gå där. Sen kmr jag nog ha möte med women's magazine. Kommer bli mkt bra helg. 
Ska snart ge er ett inlägg om shit guys say (på riktigt så jävla trött o arg på skit vissa slänger ur sig här och nu ska dom hängas ut) och ett om helgen i socal (förkortning för South california fett va). 

Ha de gott
liv1 | |
Upp