FREDAG

Hola! 
Vaknade rätt sent, vid 9, gick o tränade med julia, första gången på två veckor. Gick bra men kände mig liksom lite opepp på allt. Mest för att vi kollade våra bankkonton igår o ba 😬. När jag kom hem ringde jag mitt internetbolag pga mitt internet har stängts av trots att jag försökt betala räkningen fem gånger. Plus har blivit charged 70 dollar för att dom installerade det. AJA tråkigare ämne kan en ju leta efter. Hur som kändes allt lite motigt och tråkigt. Men så när jag klev utanför dörren igen hade solen kommit fram,  satte på sakarias Atlanten o fick en så otroligt stark fredagskänsla. Är så glad nu o känner att två midterms, en inlämning o en presentation är väl LUGNT. Är på väg till SF nu för att träffa en kille från Malmö som jag bara varit på fest med några gånger. Ska bli väldigt kul. Tror vi typ ska kolla affärer o bli lite fulla bara. Göra av m pengar vi inte har (kan ju bara prata för mig själv). 

Tycker iaf att ni ska göra er själva en tjänst o lyssna på den låten nu pga är så himla bra. Lyssnar på den flera gånger om dagen. Gråter och blir glad. Stark är den. Bäddar in sen när jag har dator o internet, så länge får ni nöja er m länk: 
http://open.spotify.com/track/3RCOIKYVBsZqdlc7ntCS1e

Hade hej. 
PS kmr ha så mkt ångest imorn. Ds


liv1 | |
Upp