DJ tröttmössa

Klockan är 2:25 o jag kom typ hem för nån dryg en timme sen, städat lite nu såklart? Var i skolan till 23 o såg sen paradise på i-house. Vårt ph-gäng har ju spanat Jorges ingång länge ändå, jag har ifs varit skeptisk så kan ej ta cred. Väldigt sjukt iaf. 
Hittade sex fina stolar på vägen hem men Janet sov så kunde ej ta dom, hoppas dom är kvar imorn men tror ej, såg nog tom en bil som plockade dom.
Nu ska jag sova, har på riktigt pluggat ca 13 timmar om dagen mån tis o kmr nog hända imorn och torsdag med fast har ingen matlåda :((( går 
 två om dagen nu. Har såklart blivit sjuk också efter min hellvetes vecka m värk ca överallt. För lika säkert som rasister skriker CENCUR när barnböcker blir moderniserade o mindre förtryckande så får jag ont i halsen o blir sjuk fem dagar efter min vänstra visdomstand börjat värka. 

Meeeen innan sömn ger jag er: 
Fyra kreativa sätt att städa golv på utan dammsugare eller sopborste! 
- torka med hushållspapper 
- torka med fuktigt hushållspapper 
- sopa med A-4 papper 
- rulla med klädrulle 
Så har ju bara bott här i tre veckor så inte så äckligt än skoja e asäckligt pga har inga möbler så äter i sängen = müsli typ överallt, Janet spillde ut ett flingpaket över hela köket och jag en glasburk med piller. Såååå att. En dammsugare kan vi ju köpa när ngn av oss inte pluggar 9-00. 
Vsg för tips o godnatt. Wake me up when september ends? Hähö går inte va 2 timmar sen lol. Gla höst! 

liv1 | |
Upp