Bibli igen

På samma tema som förra söndagens inlägg så kollar snubben bredvid mig på film, på biblioteket ja. Och jag lyssnar på musik o han har hörlurar men jag hör ändå både filmen och han fula garv. Alltså på riktigt om en ska kolla film kan en väl gå nån annanstans? Eller stanna hemma. Är ju bara ett hån mot oss som måste plugga.
Alltså jag har så orimligt mkt att göra den här veckan kmr aldrig gå. Alltså kommer verkligen inte göra det. Undrar liksom vad som händer om jag ej lämnar in saker eller om jag kuggar ngt. Kan ju inte klaga som på gymnasiet o ba "nej jag kan inte ha matteprov på torsdag för vi har psykologiprov då också". Aja är väl ba hoppaz. 
Schemat: 
tisdag 10 min presentation om min body image - gärna då kreativt som möjligt tex dikt, målning, poster osv. 
Onsdag 6 sidor research proposal för ett research paper vi ska göra t dec. Ska innehålla fakta om det vi vill göra, vf vi vill göra om den grejen, i vilken kontext, syfte frågeställning osv. Tänkta källor o varför osv o vad dom har skrivit om grejen. Har noll här. 
Torsdag först midterm i peace theory e typ 30% av betyget. Med lite flyt kan jag klara flyt utan att plugga så mkt. Kanske. Sen midterm i transnational feminism, är värd 50 % av betyget dvs klarar jag inte så klarar jag inte kursen. Har läst typ 3 av 13 texter går bra. Lol inte not. Måste kunna vem som sagt vad o referera till minst tre författare per fråga. 

Plan: hålla mig över ytan. 

Hejdå. 
PS. Det va skitkul i fredags, så glad att jag tog mig tid till det. Värt varenda ig o kommande återbetalning av CSN skoja. 
liv1 | |
#1 - - Klara:

Och på fredag: festa med klarkis i LA och sedan bada bubbelpool i New Port!!!!!

Upp