Yo

Känner att det är mycket som jag inte skrivit om. Till exempel att Klara åkte hem i måndags. Känns så konstigt, hon har varit här i en månad, rest runt men vi har ändå setts varje vecka. Och nu ska vi inte ses förrän i juni?? Det känns för övrigt som jag varit här i en evighet men har bara gått en tredjedel. 
 
Hur som, har varit fett att ha henne här. Hon har varit mkt bra gäst. Bäst av allt (minus att hon faktiskt varit här): hon köpte halloumi sista middagen. Så gott! Kan inte fatta att det är så dyrt o att det va första gången sen början på augusti jag åt det?? Äter det typ fyra gånger i veckan hemma :(

Anyway update på vad vi gjort: Halloweenhelgen va vi i Muir Woods och Muir beach på fredagen, magiskt vackert som sagt. Vi försökte gå på halloweenfest, klädde ut oss fett bra. Vi två plus julia o Hedda var skelett *orginellt* men pga tog så lång tid och skulle möta upp snubbar (som klätt ut sig till sig själva aka douches) så när vi väl kom till frat road hade typ allt stängt/ polisen kommit/va fullt. Till slut gick vi till en bar/klubb bara, det var ifs superkul men hade ju varit sköj att göra halloween på mega collegesätt. Och ändå förvånansvärt många som ville ragga på fyra äckliga skelett.  
 
Lördagkväll va vi på heartbreak halloween som heartbreak gangs årliga halloween konsert. Heartbreak gang aka hbk aka Halmstads bollklubb är ett rapkollektiv? Ja typ ett coolt gäng rappare från bay area. Vi blev tipsade om att komma i tid men kom försent pga well jag e fortfarande jag. Vi hann iaf se dom två sista o viktigaste artisterna, sage the gemini och iamsu!. Det var så bra, riktigt fett. Träffade en producer på vägen hem? Vet inte riktigt om han är känd, klara googla lite o verkar ev som det. Han verkar ha rätt dålig koll på musik för att jobba med det, men älskar tydligen yung lean. 
 
Hmmmm ja men alltså jag kollar på parks and rec samtidigt som jag skriver så blir ej jättebra. 
 
Sen bara vecka med skola och har ju skrivit om den. I söndags skulle jag o klara cykla runt i SF men pga ingick ej lampor i hyran va det total waste så ist tog vi en promenix, åt på umaniburger igen o tog sen bussen till lands end för att gå längs med vattnet och se solnedgången blev ju såklart dimmigt ca 20 min innan så blev ju ej så mkt men var ändå fint. Och mitt i skogen träffade vi en dude från Sverige som varit ett as mot Klara, för sjukt. Played it cooled tho men borde rageat. 
 
Och ja den här veckan har jag inte gjortsupermkt. Eller jo typ. Var på interstellar i torsdags och satt typ o hoppade under hobbits och hungergames trailers. Så orimligt peppad på dom två filmerna, och på att jag ska få se hobbit med Lolli??? Min lotr-bästis!

I fredags försökte jag plugga men failade, fast började så det är ju alltid nåt. Gick en lång promenad upp på kullen/berget med Emma, utsikt över hela bayen men igen molnig solnedgång. Men mäktigt, och svettigt as fuck.
 
Åt middag med julia, hennes kille Lennart o hans kompis Brandon. Gick till Jupiter som e asmysig utomhusbar o sen såg vi Dear white people. På en bio med soffor?? Så nice men vi trängdes fyra i en pga jag ville ej sitta själv m brandon haha lol mvh 15 år på ofrivillig dubbeldejt. Filmen va bra men skulle gärna sett det som en serie så en fått lite mer inblick i alla karaktärer. 
 
Idag följde vi alla med när julia piercade sig, septum. Blev så fint! Sen tränade vi, rumpa ben pga "ska inte anstränga mina axlar" sen pluggade jag lite o nu har jag kollat parks and rec i hundra år. Ska sova o repeate imorn, mest repeate plugg o träning kanske. 
 
   
   
  
 
liv1 | |
#1 - - Julia:

Jag dör så fina alla havsbilder är

Upp