Ännu ett vinnande inlägg

Känns som jag gjort så jävla mkt idag, bockat av riktigt mkt på min to do list samt fått fler saker att göra såklart. Började med läkarbesök som resulterade i tre nya bokade besök och den gamla vanliga rekommendationen att jag (för att slippa huvudvärk) borde 1.sluta dricka "så mkt" och 2. Sluta styrketräna o kanske nöja mig m promenad eller cykla. Kul kmr ju ej hända. Ja sen lektion, lunch o möte med en student adviser. Vet inte riktigt med vem det var pga var inte den jag bokade med, men han var trevlig och tacka mig för att jag va så himla bra student som kom dit. Vi prata om möjlighet att läsa färre kurser nästa termin men eftersom jag antagligen kommer kunna tillgodoräkna alla kurser jag tar den här terminen kan jag ta vilka kurser som helst nästa, typ astronomi, meditation och tennis :)) 
Emma kom till oakland här om dagen så träffade henne på min rast och sen följde hon med på min lektion och älskade det. Haha jag och Therese är liksom spytrötta på allt så stormade Emma in och ville läsa all vår kurslitt och antecknade nog mest av alla på lektionen.  Kul med folk som e engagerade. 
Jaaa sen hade jag FemSex o vi kolla film på när en kvinna self pleasurade och vi gick igenom 100 sexleksaker hähä. Asså ja det om det. Var så trött och sögen så köpte indiskt på väg hem från skolan och har legat i min säng o gottat mig med Scandal och glee i nu ca  fyra timmar heh. Älskare. 
Ska bara plugga och fixa grejer imorn och på lördag. Klara är i Las vegas, åter på lördagnatt men åker hem till sve måndag så vi ska krama ur det sista på söndag o nog cykla i SF. Nu ska jag sova, godnatt! 
Juste glömde nästan !! Diktatorn på urplay, ni måste kolla! Nästan bättre än ph. Och andra säsongen av portkod. Så jävla mkt ångest. Vsg för tv-tips.
 
liv1 | |
Upp