ni vet liv1

Hola chicas! 
 
Vet att jag inte bloggat ordentligt på länge men det blir ba en snabb uppdate pga jag sitter som vanligt i skiten. Det är idag exakt två veckor kvar på höstterminen och det innebär att jag på mindre än två veckor jag skriva två research paper a 10 sidor, plugga till en final, antagligen göra ngt med radion, hitta 16 billliga gifts och skriva en erotisk novell lol hjälp mig. 
 
Men var ju som känt i Newport Beach över thanksgiving och det va fab. Låg mest vid poolen och läste om mens och tamponger. Hade orimligt kul på själva thanksgivingmiddagen pga Anthony var där, den sjukaste personen jag vet. Går faktiskt inte att beskriva. Alex dränkte mina sorger med fireball på fredagen, var på en så konstig bar alltså. Riktigt konstig stämning. På lördagen skulle Alex på dejt i Venice men pga orsaker så tog han med mig haha och även hans dejts syrra m fru var med så jag var 100% femte hjulet i en dubbeldejt men det var ok. Alex skämde bort mig ordentligt, bjöd på allting pga snäll och rik. Åt på lyrrig restaurang, bodde på hotell och sen åt vi brunch på söndagen innan jag körde tillbaka till Berkeley, vilket tog 10h. Så jävla kämpigt. 
 
Kortfattat har det varit fantastiskt, bra väder, Alex o Nancy har varit så gulliga etc, men har också varit rätt psykiskt kämpigt senaste dagarna, börjar bli så jävla stressad igen. Det är verkligen katastrof. Men vet ju att det går att komma ut på andra sidan, det brukar vara så. Min läkare tyckte jag skulle ansöka om extra tid för mina researchpapers men för det första är det typ massa jobb för att göra det och för det andra vill jag verkligen vara helt ledig i jul orkar inte skriva ngt då. Får se hur det blir. Får bara sänka mina krav på mig själv istället. "Bara". 
 
I övrigt är det ju skit med svensk politik. Inte nog med att det är katastrof att SD leker med sin makt så påverkar det också svenska kronan fett mkt vilket är sämst för oss "utlandssvenskar", dock tydligen bra för Svensk export.. snark. 
 
Aaah det här var ju ett riktigt torrt inlägg. Men så får det bli och ni lär inte höra så mkt från mig närmsta tiden heller, ni borde inte göra det iaf men det vet en ju inte. Ger er bilder så det blir illusion av ej så torrt. 
 
Tips: J. Cole's nya album har tydligen läckt, lyssnar på det nu och det är fantastiskt så spring till närmsta www och ladda ner det, 2014 Forest Hills Drive tror jag det heter. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
liv1 | |
Upp