Tack Statoil (ska börja med spons)

Nä men hoppsan hej. Satt jag här o gjorde narr av blondinbella som kirrat privat sjukförsäkring?
Inte då, för det har tydligen jag också. Och idag fick jag bästa servicen på sjukan och om det vill sig väl kmr det fortsätta så.
Sen kan en ju diskutera vad som är rätt o fel i att de "rika"(de som valt att prioritera det) får bättre vård än de "fattiga"(som inte valt prioritera det) men så länge vi faktiskt har en sjukvård som inte är privatiseras, som alla kan gå till och få hjälp av speciellt om en är sjuk på riktigt då den funkar extra bra. Inte bara messjuk som mig, då får en inte så bra hjälp, då kan en ju välja att betala mer för att få bra hjälp.

OBS med detta sagt menar jag ej att alla som inte har privat sjukförsäkring är fattiga eller vice versa. Är uppenbarligen extremt oinsatt i detta ämne o fattar som vanligt ingenting förutom att en sjuksköterska trodde bestämt att jag gått fel tills hon frågade "eller är du försäkringspatient?", det trodde hon inte om mig kan jag säga haha.
Så mkt lol på mig nu.
Hejdå

| |
#1 - - emilia:

bloglovin / blogkeen byte? :D

Upp