visarna på klockorna går bakåt här

Jag lyssnar ju alltid på radio, för jag gillar mp, och jag gillar populär utan moshisi, och jag gillar brunch, musikguiden, christer, humorhimlen, tankesmedjan mm. Men att ladda ner spotify har blivit hett här på kontoret så då tänkte jag att det kunde jag ju göra så slipper jag moshisitimmarna.

MEN så var man tvungen att ha en hemlig kod för att kunna fixa det där va så jag bad vår tekniske man här på kontoret att kirra det åt mig, och då när jag går till hans dator ser jag till min stora förvåning och glädje att han lyssnade på morgonpasset på datorn! Och visade sig att han även diggade mammas nya kille. OCH hade dött av skratt när anders jansson var där. Så soft !!

Hur som helst så fixade jag spotify, och nu lyssnar jag på sverige demokraterna i båda öronen istället för bara ett som jag brukar göra. Och det känns verkligen som att jag är inne i min egna lilla värld o det är underbart skönt.

plötsligt kom koncentrationsförmågan tillbaka, men jag var tvungen att skriva om den så den försvinner kanske nu, fast jag tror inte det. Gött är det.

Har massa kul o hemliga nyheter. Mer om det sen. En ny blogg kommer att skapas, eftersom det är en ny era som ska börjas.


tjupp tjupp !!

(träningsvärk i HELA kroppen från piloxingen igår och jag har (för mig) skyhöga klackar på mig för att öva inför en viss fest i vår)

liv1 | |
#1 - - Julia:

Va alltså vadå nyheter och nu blogg och sånt?!

Gör inte sånt töntigt blogg-trick bara för att locka fler läsare åhhhhhh. Ser rätt igenom det. Säg istället då

#2 - - Anonym:

ahaha jag bloggtrickar hur mkt jag vill

#3 - - Klara:

åh fanny hurra!!1

Upp