Inse vimse spindel

Så att idag skulle vi va på diving centre kl7 , jobbiiiigt! vi försov oss o tryckte i oss en sån mini portionsyoghurt o en skicka rågbröd var. Ut ut på haaavet o vågorna ! Ner i vattnet! Ball!! Rätt dåligt sikt men det kändes verkligen helt onaturligt o surrealistiskt att sitta på havsbotten o chilla! Ballt så klaaaaar ! Vi var nere i 40 min sen upp för att byta plats o då tog lolli en baugette men jag ville inte käka så mkt precis innan dyket så jag åt bara vattenmelon. Vi dök en gång till, gjorde lite skills o när vi kom upp var kl plötsligt tolv så min mage kurrrade o jag tänkte ta en bagge as well men så började det guppa o blåsa o regna så dom packade undan allt , seeeen när vi kom hem vid ett frös vi så vi duschade, däckade igen o jag hann bara äta en skiva råg. Nu när jag vaknade två timmar senare, ooouuh helt inse vimse guppar som om jag vore ute till havs!! Seriöst helt yr o i obalans. Kanske min vän resorb kan hjälpa mig. Får väcka lolli snart så vi kan äta ngt innan vi ska tillbaka till skoooolan vid 17 o plugga lite. Kul klagomur den här har blivit men orka va positiv liksom. Förresten är jag förkyld o det får man INTE vs när man dyker. Men shit, bara en dag kvar . Vad kan hända förutom att mina öron sprängs osv
liv1 | |
#1 - - Karolina:

Haha alltså jag drömde det sjukaste idag. Först så var jag i Lund och chillade typ sen så ringde min mamma och ba "du.. vi ska till thailand" och så åkte vi dit. Sen kom jag på att ni kanske var där så då smsade jag dig och så var ni i en annan stad. Så då sa jag det till mamma och hon sa "men thailand är så litet, här kan man gå överallt så gå du dit" och så gick jag dit men då hade ni redan åkt till kambodja. Och när jag var där i den staden så smsade en snubbe i min korridor mig och frågade om hjälp för han hade fått vinterkräksjukan. Så då hittade jag en hemlig väg som gjorde att man kunde gå från Thailand till Lund på tio minuter. hehehe

#2 - - Anonym:

Hahahaha döööör !!! Älskar drömmar, allt är så självklart

Upp