miffo !

Jag håller på att ruttna ! På riktigt vad är det som händer. Sex timmars uppsatsskrivning i skolan, jag skrev kanske en halv sida, orkar inte skrivkrampen. Varför kan vissa skriva hur mkt som helst o andra inget? Jag tror att jag kan skriva lite bajs på bloggen för att ingen läser den, o ingen bryr sig. Och jag tror inte jesper bryr sig lika mkt som jag gör om hur jag skriver min uppsats, bara jag gör den bra. Men det går inte, får inte fram ngt. Nu ska jag försöka göra min fotouppgift istället. Som tydligen skulle va inne i måndags. Det också en uppsats, ett skämt. Vad hände med dom roliga uppgifterna man fick i skolan förr?
Jag kommer att ruttna om jag inte får ledigt snart. Och det händer inte, för vi har mkt som ska in efter lovet också, men jag ska försöka få in en liten tripp iaf, bara så jag får se något annat, skåne, hudik. Vad vet jag. Rinkeby? , Jag vill till ikea, men jag har köpstopp. Har inte köpt något på år o dar ska ni veta. Alltså väldigt länge. Och jag har inte varit ute sen 3oktober. Kanske därför jag ruttnar? Inga nya kläder, inga spritfyllda nätter o inga bakelser.
Men det kanske är okej om mamma o pappa betalar, då är det ju inte jag som konsumerar..
Rolig dag iaf, tappade mitt glas med vatten i min fullproppade tallrik med mat (asgodmat idag, lite vattnig blev den för jag orkade inte slänga o ta om, 400 ton bär o frukt slängs varje år av matbutikerna i nacka värmdö, inte bra att slänga mat, skärpning!) jag fick vatten på benet, och det va en skön blandning av remoladesås och vatten över bord stol o golv. Sen iaktog vi Astrid när hon åt, bland det roligaste som finns faktiskt. Helt galet vad mycket mat tjejen får in i munnen! Som hon sen sparar i kinderna, haha alltså det bästa som finns i skolan faktiskt. Lunchen toppades ju med att tove slog på astrids kinder så hon sprutade ut en hel lunch över bord stol o golv. Fantastiskt roligt.

Nu äre tillbaka till tolka reflektera uppgiften. Sen baltutlämningen ! TJOOOHOOO





liv1 | |
#1 - - Pilen:

ja det är mitt liv det är fel på. tisdag kväll åker jag. jag tror på att sätta oss på tunnelbanan åka till slutstation, gå av fota,fika,filma,fisa, som vi brukar göra duvet och sen kanske det blir lite roligare i våra liv. tänke och säga att jag var på banken idag, min mamma ger mig panikångest över framtiden, kan vi inte åka lite till berlin? jag kanske skiter i england i vår, vill inte, men msåte bort från vardagen. kanske tensta, hehe så kan vi lyssna på musik på mobilen högt så att alla andra hör bara för att se hur folk reagerar, fast jag hatar sånt. kanske kan vi åka pendeltåg, jag åker aldrig pendel, för då gäller ju fortfarande sl-kortet. jaja jag tycker du kämpar bra med skolan och allt, kommer ihåg att jag ville dö för ett år sen, nu vill jag bara dö av understimulans och det är bättre än av överstimulans, hej hej! ps förlåt för uppsatsen

Upp