YES ! LEVERKORV !

Jösses !
Jag sprudlar av positiv energi !
Jag vaknade skönt, ni vet, bekvämt, satte på radion och det dröjde inte länge tills min blivande favoritlåt spelades. Eller den va väldigt bra tyckte jag då iaf. Morgonpasset i mitt hjärta.
Och soluppgången är fin, det är liksom väldigt fint.
Frukosten smakar bra, och hurraaaa , chesire, England har tagit sitt sunda förnuft till fånga o avskaffat ofentligt hångel, iaf på perrongen !



Och jag ändrade utseendet på mitt skrivbord, o blev nöjd :)



Nu ska jag rusa iväg till underbara underbara skolan , okej det kanske börjar gå till överdrift. Men jag ser fram emot min roliga bussfärd med morgonpasset till skolan.

kössssss <3
liv1 | |
#1 - - Pilen:

faktiskt så var det en väldigt bra morgon för mig med, och morgonpasset var ovanligt bra, jag vill gifta mig med hanna även om hon har någon bokstavssjukdom.

Upp