alsol

hehe jaaaa, min gästbloggare klara stod för förra inlägget men jag kan inte göra annat än att hålla med.

igår var hektiskt, jag o sl var ovänner men annars vare fint. promenad med lolli, matteprov, fika med sanna, sushi med malin o pappa sen söderhof, harry's, donken o bussen hem.

Men nu till saken. frågan är vaaaad skulle jag göra utan min bästa vän alsolösning. Han räddar mig i vått o torrt, nöd o lust, det är vi två till döden skiljer oss åt. Fast jag känner mig ganska odödlig med honom nära till hands <3 . Just nu sitter jag med inpackat långfinger, tumme, haka, öra och läpp. Imorgon kommer jag vara en ny människa!
Varför vi blev bästisar är en lång historia som började med ett par blodförgiftningar under de glada dagisåren.

Note to self:
åk inte rutchkana på berg, klippor eller dylikt naken
spring inte fort på grusiga vägar
spring inte barfota på vintern
liv1 | |
Upp