men jag har fina vadmuskler

en annan sak.

Jag har inte gjort mina madeinlumpen övningar på skitlänge.. typ, 1 vecka, men ändå. Jag börjar bli lat.. idag vägrar jag, är för trött, o arg, o ledsen. Fast det hade säkert fått mig att må bättre.
en annan anledning till att jag inte har gjort dom är att jag inte har kunnat logga in på sidan på evigheter..

nu kom jag äntligen in ! wieee, ändrade min konditionsträning till jogga 10, gå 2, jogga 10. passar mig utmärkt, jag har verkligen väääärldens sämsta kondition. Mamma kan säga vad hon vill om mitt perfekta steg, det hjälper liksom inte så mkt om man inte har några lungor. Jag försökte hålla andan här om dan. 15 sekunder.

jag är en sorglig figur










kolla mina vader, dom ser så äckliga ut. och smala. tror att det är en optical illusion

liv1 | |
#1 - - Malin:

det tror inte jag

Upp