dagens bullshit

Jag är ledig imorn.
Vi har träning imorn.
Vi har träning imorn klockan 8:00 på morgonen.

Jag vill sova. Inte springa.

Det kommer vara kallt.

Mitt hår kommer jävlas med mig.

Mina lungor kommer dö.

Mina anklar (jag börjar tvivla på att det ens är ett ord) och knän kommer göra fruktansvärt ont.

Mina ögon kommer gå i kors.

Min mage kommer krampa.

Jag vill inte träna.

Sen har jag 40 minuters springa lugnt för made in lumpen, not gonna happend. Eller kanske om någon skjutsar mig till gymmet direkt efter träningen.

Jag gillar inte att en viss man, inte litar på mig alls, över huvud taget, han spelar trevlig men det skiner igenom. Och allt som har med mig att göra är jobbigt.

Jag gillar inte att ett visst par, sa "gud va kul att du ska börja på fotboll! vi kan gå på dina matcher o hejja, o det kommer bli skitroligt" och sen, "nehhh, måste vi hämta dig från träningen ? booh" Fast sen hämtar dom mig från träningen ändå, även om dom klagar om det. det hade inte skadat om dom varit som alla andra amerikaner o sagt "ååååååh inga problem honey" även om det är ytligt. Det känns iaf bra för studen.


Btw så var eric rar idag, jag satt i hans knä i bilen, när vi va 6 pers i världens minsta bil ni vet (se föreföregående inlägg), jag tror att jag stoppade blodcirkulationen till hans ben, men han klagade inte utan kliade mig på ryggen istället. Så ska det va, även om han inte menar ett skit, lite ytlighet och vänlighet skadar inte.
liv1 | |
#1 - - Klara:

fanny är en bunny

Upp