hönan agda

image332Måste man verkligen ha aneroxi eller vara tränings -narkoman för att överleva dagens kropps ideal ? På riktigt. Jag orkar inte verkligen inte.. Jag kan träna, visst, men jag tycker inte att det är kul. Det känns bra lite efter. men jag har ingen lust att hålla på i månader utan att se resultat. Dessutom jag vet inte vad jag pratar om. Tänkte inte göra det här personligt.. hm För min poäng var något annat, but i lost it, som vanligt....

Jag lagade äggakaka till middag åt mig o amy-rose ikväll. Verkade som hon gillade det :) Jag gillade det. gött. Sen såg vi Monster-in-Law. sjukt rolig film. Hur som helst så är det en strand scen.. Och ni vet filmer, det är bara massa snygga brudar o killar gåendes , springandes , liggandes på stranden. Men det är en scen, och ena tjejen är sjukt snygg, man ser dom gåendes bakifrån, så hon har snygg kropp helt enkelt, brun o slank, haha. tjejen som går brevid henne, är rätt blek, har celiluter o bikinin hänger fult i röven. Och det sorgliga är att jag o amy-rose reagerar verkligen, o först typ "klagar" lite.. inte klagar men typ "varför valde dom henne haha" sen kom vi fram till att hon var "normal".


Eftermiddagen har spenderats med Andrea, we jamed out in her car to the sounds. craise ! Och hahah ! baby you can drive my car ! sa andrea, eller nä, jag sa "haha you should let me drive your car!" för vi vad vid en öde park, och ni ska veta att hennes bil, är en gammal farmorsbil, med växellåda, och fanny kan inte ens köra automat.. ja jevlar. haha Gick fan inte bra, jag skrattade panikartat hela tiden.. har bilder från händelsen, men tror inte jag ska dela med mig utav dom...

Sen åkte vi hem till andrea, o hon testade en frisyr som jag kanske ska ha på balen, fast jag tyckte inte om det, så nä. Och hon sminkade mig, och jag passar verkligen inte i mkt smink, ser bara konstigt ut..

Oh well.. Börjar 12 imorn, därför är jg uppe så sent.. Ska sova nu though.. Trött..
liv1 | |
#1 - - Malin:

fast ändå, du är ju fett snygg ändå!

Upp