23:02 i newport beach

alltså, det här känns som att vara hemma.
så väldans bra, så jätteskönt.

Precis efter jag skrev senast så åkte vi o hyrde film, jag, alex, alex kompis(kommer inte ihåg vad han heter) och lilla hunden. På vägen till bilen, så hade jag sikte på baksätet, liksom självklart ajt? 2 år yngre och tjej, klart det blir baksätet. Men när jag är framme så säger alex till sin kompis "No, give her the frontseet, you're not that big of an asshole are you?" och hans kompis svarade "of course not, that's why I was trying to run pass her, to get hte backseet before she did" alltså haha dessa män <3 och dom är sååå värna o miljön, ni anar inte, hela huset, alla lampor, batterier, alex's bil, maten. så bra!

Efter en supergod middag så skulle vi kolla på film, som vi hyrde liksom, så sa dom åt mig att gå o ta på mig min pjamas, cozy clothes at movie time! äm.. jag har ingen pyjamas :p hehe. jobbigt.. så springer alex in på sitt rum o fixar boxer kallingar, t-shirt o pyjamas byxor. alltså jag älskar den här familjen.

ahhh <3

tack mamma o pappa igen <3 bästa julklappen. och jag har bara varit här i 9 timmar.

men jag undrar var chris är..
han var ju trots allt min barndoms love
liv1 | |
#1 - - Anonym:

Soft - kul att du minns så mycket! Hoppas att killarna tar hand om dig!
stor kram

#2 - - Nathalie a.k.a. tarzan:

eeeh, kan man fa se hetingarna pa bild eller? dalig service
No tip for u my luve

#3 - - Karolina:

är alex en kille eller tjej?
och jag är fortfarande avundsjuk.

#4 - - malin:

maaaaaaaah
lotl

Upp