amab & acab

Halloj! Det finns verkligen lite tid och energi över till den här bloggen nu pga orsaker. Men jag är hos Nathalie i Burlington. I helgen var vi i Boston, vi var på en riktigt dålig restaurang som spela techno och fick oss kräkas av lukten som satt i våra kläder i dagar, var på en riktigt bra restaurang med god tax-mex och starka drinkar, åt lunch på en restaurang på 52a våningen, var på en 90tals klubb m folk som peakade på 90talet där DJn spelade ca 20 sek av varje låt. Sjöng Halo hela vägen hem på gatan och bettade om vilken parfym killen på nattmatsstället hade (gucci 1 million, sånt glömmer en inte). Det snöade ena dagen och var pissigt kallt andra. 
I Burlington har jag inte gjort så mycket, var på stan ensam första dagen, var minus 11 och blåsigt, trodde jag skulle frysa ihjäl. Vi tränade på kvällen och det fanns en kettlebell på gymmet, blev så glad. Älskar kettlebell verkligen, så enkel och jobbig träning. Igår sov jag väldigt mkt, skrev lite CV. Imorse var jag på pilates med nathalies kompisar, kollade mycket scandal till lunchtid när jag gjorde pannkakor till nathalie och jakob. Sen gick jag och natta en lång promenad till sjön, gick lite på isen osv. Kollade mer scandal tills det var dags för middag. Dom har liksom matsalar här, alla bytisar och freshmen måste ha meal plans så dom måste äta frukost, lunch, middag på skolan, är ok mat men fattar att en tröttnar efter en vecka.
Nu sitter vi och pluggar, jag pluggar obv inte, men borde. Har två papers att skriva och en liten saga. Men har viktigare saker för mig, så noll motivation. Söka jobb och lösa min boendesituation till exemepl. Pisskillar förstör allt. 
 
Aja ville egentligen bara dela med mig av denna 

 
liv1 | |
Upp