Redan Kattkvinna

Jag är kattvakt i helgen och i detta jobb ingår förmåner så som att bo i en fantastisk lägga som känns europeisk/skandinavisk och ha tillgång till bil. Har njutit extremt mkt av detta och av att sova ensam i en säng första gången på över två veckor samt ensam i ett rum första gången på över en månad. Lyxen äro. (Inser att par gör detta jämt men 1. Skillnad på att dela säng m partner o dela säng m andra. 2. Fattar inte vf ni gör så mot er själva). 

Idag unnade vi oss en tur till stranden och brunch på ett ställe som heter beachside. Åt paj för första gången sen Sverige antagligen o den va så otroligt god. När jag kom hem låg jag i sängen en timme o mös m katterna (lol). Nu ska jag ta igen för syndandet och skriva ca fyra sidor uppsats gärna på två timmar. Ok ärligt blir nöjd om jag skriver två sidor pga senaste två sidorna har tagit två dagar satte... Är så _otroligt_ trött på den eviga pluggatressen. Drömmer om känslan att vara klar 15e maj. Då behöver jag kanske inte plugga på ett halvår. Glädjer mig så åt detta. Framförallt åt hur min sommar kmr börja. En månad av semester, resa i Cali, Mexico, sen hem, mysa o laga mat en vecka, fest m alla bästisar o sen midsommar. Tack livet. Kmr väl antagligen hända ngt som gör att set skiter sig med tanke på min tur men en kan ju försöka va positiv. 









liv1 | |
Upp