Cha cha bloggen!

Ikväll har jag ätit muy benos middag med oskar, samt sett the intouchables med Tove. Årets bästa film utan tvekan. Så himla mysig och rolig. "Se den!"
Imorn åker jag till arild och det ska bli så jävla naaajjzzz ! Kmr säkert bli megadeppig pga ensam o så men ska försöka tänka att det är skönt med frisk luft, bokskog, hav, hagar och koskit. Ska läsa min fab bok "maskuliniteter nånting trender tendenser", springa med Wilma samt få en välbehövlig amerikansk dos i form av Nancy.
Funderar på om jag ska baka ngt storslaget, göra müsli lr bara låta mig bli matad av tatti. Det återstår att se.
Tors: ev träffa Polly
Fre: seminarium oooccchhhh FEST!!!
Hejdå ni mystiska 5 läsare som är kvar.

Ps. Paja mitt kort i lördags. Har ett extra konto i Swedbank men har såklart sparat fel kort, det till det kontot jag avslutade för ngt år sen. Well done. Så nu har jag lite utan ett par konsumtionsfria dagar att se fram emot. Ds.

| |
Upp