jag är redo.

ååh, jag får hjärtklappning, kan inte se det här, jag står inte ut. Har hittat en blogg jag kan tänka mig att följa (förutom kittys o karros), fast jag vet inte om det är bra för mitt hjärta. Jag kommer dö. Säg 1,5 år, max, sen är jag där, om jag fortfarande vill. det tror jag. http://www.bogus-media.com/

btw, idag, när jag åkte till skolan, åtta på morgonen, så stiger en av dom snyggaste människorna jag sett i verkliga livet på bussen, mitt i skogen ! från ingenstans. Han satt o åt ris o kyckling. klockan åtta på morgonen. Det va för mkt, jag kunde inte sluta titta.


fler bilder på natta petra o frugan kan ni se på min flickr , kommentera gärna, fast det får ni göra här, om ni inte kirrar flickr konto dvs.

tack o hej igen .


liv1 | |
#1 - - Karolina:

Packa ner mig i en resväska och ta mig dit nu? (mycket fina bilder till foto förresten!)

Upp