bara bus

Jag är till freds med livet, det är fint, det känns bra.
Jag gillar mitt jobb trots att jag inte får gå på toa, hämta kaffe eller får ob (inte tampong alltså, extrabetalt för obekväma tider).
Gillar mitt jobb fastän bänkarna tar sönder mina strumpbyxor o ölen löser upp mitt nagellack.
Gillar mitt jobb trots fulla danskar som vill muta mig med 200 kronor för att få röka inomhus eller beställa efter jag stängt.
Gillar mitt jobb för att dom stammisarna är snälla fiskare o bönder som tar hand om mig, för att kockarna är glada o trevliga, för att servitören har en lapp för ögat köpt på leksaksaffär o ser ut som kapten krok och för att när jag kommer hem efter att ha avnjutit en öl på bakgården är himlen röd o solen håller på att gå upp.

Och snart kommer petra, sen bär det av till hultsfred, o det mina vänner,  de        e        nice.
Efter hultan kommer malin&karro o jennifer&niklaz, o chris&alex o hugo&ronny, så jag menar, det går inte att få ner mig nu.
Ifs är det första kvällen på jobbet idag då det förmodligen kommer va packat, men jag jobbar med tobbe (fiskarson) så alltså, det kommer också bli kul. Och det blir middag med mams&paps, rolf&tatti o arne&nancy innan, seriöst, inte ens michael jackssons död o molnig himmel får mig på dåligt humör, konstigt.
positiv positiv positiv äckligt positiv.


 

liv1 | |
#1 - - Niklaz:

v.29 Arild, det är där de händer, alla är där.. det vill säga alla som e något..

#2 - - Loppp:

BRAAAAAAA!

MYSIGT FINT !

Upp