njure är gott, eller kikärtor ? kanske blindtarm... mest hommos.

har inte skrivit på en vecka nästan ju. det kanske är bra. kanske inte, vad vet jag. Jag kommer inte ihåg så mkt om jag inte skriver ner det, och jag orkar ju inte skriva dagbok för hand, så det får bli här ..

Just nu sitter jag med Rolf o Tatti i soffan, tittar på brittisk kriminalare, har havet och solnedgång till höger, äter geléhallon och mörk choklad med sea salt. gött som fan :) Såg nyss det uppdrag granskning om folk som lever så hemskt länge, jevlar. Man kanske skulle flytta till Japan o lära sig ett o annat, eller typ inte.  Kött och godis är för gott. Men dom är ju så söta, gamlingarna, 90+ spelar krocket, dansar o har fest :)


Simskolan går fin fint . Eller iaf ibland, haha. Vi har väl lite problem. Men det är lugnt. Asso vissa barn, är så obeskrivligt söta, ni förstår inte. Först har vi victor, pappa italienare och mammas släkt är här ifrån. Dom bor nog just nu i sthlm men har bott i italien. Så jävla perfekt liten familj. Han har en liten lilla syster som sitter i barnvagn med världens största ögon och bara gapar, fast när victor är i o badar skrattar hon. Hon är väl knappt ett år. Så jeeevla söt. Och victor också, när han pratar italienska med sin "pappi" . så söt. så krålar han, för det gör pappi.
Sen har vi lilla Olle, alltid så blyg, men så kör vi den kyckling leken o han ropar alltid med världens sötaste röst "vi tööörs inte ! " , asso hans röst, är den sötaste, ni förstår inte.
Och sen Jonathan, asduktig, kan simma 200 m minst, och idag tränade vi ryggsim, och alltid om jag säger så "vad duktig du är ! " eller ngt liknande så säger han bara "ja vet"  haha.. och han har också en liten minisyster i barnvagn, men dom blåaste ögonen nånsin! riktigt så blåblåblå.
Och Nicholas är helt galen, haha, går inte att beskriva.
Man blir så glad.
Förutom när dom är tröga o vägrar. Fast det är mest för att dom är blyga och att det är typ minusgrader i vattnet, nästan.

O jag o julia myser med varmchoklad o mackor :) fint fint.

Sen sliter jag som diskare på rusthållargården och städare på strand, haha. En jävla knegare är vad jag är.

Det va lite om jobbet.


I fredags var det ju fest på Knutstorp, hemma hos Amelie o Nina alltså, deras typ studentskiva.. Jag åkte dit med amelie här ifrån arild, jag trodde ju att det bara skulle va fest, fest liksom. men icke, det var middag och bordsplacering, föräldrar och välkomsdrink. 75 personer skulle komma "jäklar! " sa ja. "vadå, är det mkt?" frågade hon. "vi bjöd 140" . jeeeevlar
Men det var trevligt, temat var sommar med huvudbonad, men jag missade själva sommardelen, så jag var helt svartklädd (vita läderstövlar ifs) med pälshatt, lite dystert kanske, men galet snyggt :) haha, kanske inte, men yeye. Det var bra, trevligt kalas. så pågick lite för länge, så jag sov lite för länge. Men det är okej, det får man göra ibland.


På onsdag kommer malin o på fredag kommer oskar, jag är glad glad glad :)

Nu ska jag tillbaka till geléhallon, mörkchoklad provning, kriminalare och total mys :)
liv1 | |
Upp