fusball

träningen imorse va faktiskt nice, vi tränade bara på sånna saker som vi behöver typ hörnor och utsparkar och inkast, och lite passar. Så inget spring inte, så borde det alltid vara. och det var soligt, och lite kallt, men bara så där kallt det är på morgonen en vårdag, och solen värmer, så man är varm, men känner man i ansiktet så är det lite kallt. så mysigt liksom. Och fisher hade möte, så han var inte o skällde på oss så mkt. Och Katie som alltid har grava pms besvär har aldrig varit på så bra humör, vilket var bra, det uppskattades, specielt eftersom jag var tvungen att markera henne på hörnorna. På utsparkarna markerade jag "ejvory" undrar hur hennes namn stavad, Ivory, neh, Evory, Avorie, hm, det tåls att tänka på. Eivory. neeeh, jag vet inte hörrni. hon är iaf en liten 40 kgs flicka på typ 14 år, hon bodde i norge ett år, för hennes pappas jobb, lite coolt. Hon är liten men snabb, och jag lovar om hon hade typ gått upp 20 kg så hade hon mördat folk på fotbollsplanen. jösses.

Iaf nu har jag suttit och latat mig ett par timmar, för jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ut o springa eller inte. tror jag går på en prommenix.. sen dusch, mat, läxa/film.

sen vet jag inte.

imorn har vi match.
liv1 | |
#1 - - lisa:

hur gick det da -lyckades du markera henne?

#2 - - lisa:

hur gick det da -lyckades du markera henne?

#3 - - Klara:

roligt att spela fotboll i sol, värme och ljus. VI spelar i gatlampor, kyla och mörker.

Upp