måååålet


Igår vare fest hos Målet, middag och fest och det va väldigt bra, mkt bra.
Det var julavslutning också, det va också väldigt bra, mkt bra.

Vi lekte ryska posten bland annat, det va ruuuuuuligt , haha . Och klara va ovanligt glad, det var kul. Jag skrattade lite åt henne, eller med henne... hm . Jag stod o pratade om varför tjejer blir lättare fulla än killar, eftersom jag är en sån übernörd och har koll på allt sånt :) , tjejer har mer kroppsFETT än killar, de har liksom mer kroppsvätska, och eftersom alkohol är vattenlösligt så blir killar inte lika fulla bla bla. för det första får alla för sig att jag säger kroppsSVETT, sen börjar klara jiddra om att jag säger å, ä och ö konstigt, så ber hon mig säga något randomord som inte innehåller å ä eller ö, typ banan, nä men verkligen något random ord. så kommenterar vi att det ens inte hade det i sig. Så då ändrar hon till fett, jag säger fett o hon skrattar. varpå gosh, dålig på namn, lisa kanske, säger "fett? , det är inte med ä" o klara säger " jo ? " o lisa kanske säger "f -e - t - t" och ja , klara min klara skämms lite. det va roligt. Jag känner att roligheten inte riktigt når ut genom dataskärmen men det var kul .
Det var också kul när petra tog i för kung o foster "Vad har du för talan, PISSBYXAN!!?" till stackars danne som hade kissat i byxan, lite. hehe .

ååååh homo sweet homo hemmafester is the bajs !

Jag har massa roliga bilder så stay tuned.
typ. Mest porrbilder på mig petra o dina, för vi är ganska naaaas ;)

haha , o juste
titta vad jag hitta.
en blond sötis som säger "is that a mirror in your pocket, cause i can see my self in your pants"









I'm the bitch y'all love to hate. I complain when you make a mistake, cause i'm boss-ey
liv1 | |
#1 - - Klara:

Ja helvete vilken kväll!

Upp