snart.. snart..

image334Det är 18 dagars till jag fyller 18. FEST ! Vilket betyder att det är mindre än 18 dagar tills jag ser min söta mammi igen. Vi kommer säkert gå varandra på nerverna rätt snabbt. Sånt måste man räkna med, för annars föreställer man sig att det kommer bli lika sockersöt mor o dotter relation som det är i filmerna. Men det har vi väl aldrig haft. Jag älskar min mamma, missförstå mig rätt..

Dagen var fin, började klockan 12. Lunch med Andrea, Erin, Eric, Amy o Valentina. Mycket bra. Det pratades om musikorgasm, squirting, sweden, LA o Colombia

Eftermiddagen tillbringades med Andrea, doin nothing.. såg 27 dresses, möge bra film.. ruuulig liksom. hmm . nu sitter jag i träningskläder på sängen, väntar egentligen på ett sms från jenna som säger "let's go to the gym" för jag gillar inte att springa utomhus här.. blah! Men jag tror inte att det smset kommer komma, så jag kommer nog vara så illa tvungen att gå ut ändå..
liv1 | |
#1 - - Anonym:

are ye naked??!!

Upp