mor åt gröt, far åt hellvete.. ?

så jag satt o  bläddrade igenom mina bilder för att hitta en som  "sa något omimage131 mig själv" till en skoluppgift. så kom den här bilden o långsam i reaktionerna som jag är fortsatte jag bläddra, efter ett par bilder stannade jag till, bläddrade tillbaka till den här bilden o fastnade, hon är ju så fruktansvärt söt min mor tänkte jag. o jag kom o tänka på hur mkt jag saknar henne. för  det är ju klart jag saknar henne, men när jag såg den här bilden kom jag liksom på vad mycket jag saknar, för hon är så mycket.  Och jag vill ha henne här, nu, att krama om, störa sig lite på,men mest gosa, snurra på hennes ringar o känna hennes rynkiga fingrar (förlåt mamma men dina händer är faktiskt lite rynkiga). 

Jag saknar ju såklart pappa o oskar också, jättemkt.
försöker intala mig själv att det "bara" är ca 6 månader kvar. och att det kommer gå jättefort o sen kommer jag ångra att jag inte tog vara på tiden mer. men nu kan jag inte göra ngt annat än sitta här, för alla är upptagna med sitt ändå, så då kan jag lika gärna gråta en skvätt o skriva en rad om hur mkt jag saknar allt.

Försöker också påminna mig själv om hur arg jag kan vara på pappa och hur jobbig han kan vara, för vi är för lika varandra tror jag, blir lätt bråk. Men det går liksom inte, för då kommer jag o tänka på den söta lappen han har lagt på min säng morgonen efter, med ett antal roliga stavfel och ett förlåt över att han blev så arg. Och allt roligt vi har tillsammans, för att vi är lika gör ju inte bara att vi bråkar, vi tycker för det mesta om att skämta på samma sätt, specielt om andra, ibland om mamma, men mest om grannarna i arild, haha.

Och oskar, vad kan man säga om han. jag tänker inte erkänna att jag gillar han förrän på hans 20 års dag, hoppas han lever då, annars blir det ju jobbigt. på tal om det, jag missar lixom både hans 20 års dag o min 18 års dag, eller, jag missar väl inte min 18års dag, det hade ju varit lite jobbigt, men jag missar att fira den hemma, med alla.

Jag har ett lager med skrivna vykort, oskriva vykort, vykort med adress, vykort utan adress, presenter, julklappar o sånt, som jag lixom inte har skickat, för jag vet inte var postkontoret ligger, och jag vet inte adresserna till er. och sånt.
 jag vet ju inte vilka som läser det här heller, men jag skulle iaf uppskatta att ni skickar ett litet mejl med er adress, så kanske ni får ngt på posten snart :)

Mor ror, Far är rar. Bror har skor?
liv1 | |
#1 - - Klara:

FINNTORPSV 7, 5 TRP
131 36 NACKA

fan du har ju inte varit här! det är iofs tur, då kan du komma hit när hela hela lägenheten är helt klar! :)

#2 - - Jonas:

Min adress ar Nyporpsvagen 5, 132 46, Saltsjo-Boo
Tack pa forhand!

#3 - - Jonas:

Min adress ar Nyporpsvagen 5, 132 46, Saltsjo-Boo
Tack pa forhand!

#4 - - Louise hellbajs:

Asso det ar galet att vara sma syskon (observera mellanrummet asso) ska fylla 20 ! asso VAAAAA!!??

det ar weird va?!

Upp