det är fest i mitt huvud

när jag gick från skolan till sickla fick jag en jättebra idé när jag lyssnade på the sounds - rock'n'roll, fast den kommer nog va svår att genomföra eftersom jag inte har så mkt tid, men det skulle kunna bli riktigt bra. hm får se hur det blir med det.

den 12-18 februari är det Random acts of kindness week. man ska passa på att vara extra snäll mot främlingar, ge komplimanger, ge korvkioskmannen en affish med en hälsning (hanna&fanny<3bojjan), bjud på ett leende, hälsa på främmande människor på stan, prata med okänt folk på bussen, gör va fan som faller dig in men gör bara vänliga saker, kommer säkert få massa nya vänner hoho

sen enligt min kalender som kommer förändra mitt liv 2007 ska jag idag få två av motsatt kön bjuda mig på en drink, räknas det att hanna bjöd mig på oboy? sen i slutet av veckan ska dessa tävla om vem som får gifta sig med mig.

på onsdag är det alla hjärtans dag o då ska alla va så kärleksfulla så <3
och så självklart Åre onsdag-söndag <3

oh värsta mys veckan <3
liv1 | |
#1 - - therealse1.webblogg.se:

du stödjer oss så vi tänkte stödja dej. MOT KOMMENTARERNA Å VIDARE!

Upp