ooh I just can't wait to be king

yeaaaahh
psykologilektion är skoj. vi håller just nu på att skriva ett arbete i svenska historia och psykologi, men även lite biologi. skoj som faaaeen. känner mig lagom efterbliven.
men när jag var ute på den fantastiska webben så hittade jag namnstatistik.
http://www.scb.se/templates/tableOrChart____191078.asp 

Den 31 december 2005 fanns det totalt 9 253 Fannysar i Sverige, varav 6 982 med det som tilltalsnamn. mellan 2005 och 2006 minskade födda Fannysar med 14%.
jag tycker att det är tråkigt att Maja har blivit så populärt, det skulle ju mitt stackars barn heta.

och hahaha jag måste bara berätta om min stackars fruga som hade köpt slingfärg till håret så när hon kommer hem o öppnar paketet så vad ramlar ut om inte ett paket örtsalt!  hahaha jag dör av skratt

och idag säger jag självklart grattis till lovely polly
liv1 | |
#1 - - Nina:

Haha ja Mermaids är den filmen där dom sjunger dne låten japp! Den är skön ju xD Men som sagt, den fastnar på hjärnan..

"If you wanna be happy for the rest of your life, lalaaa"

#2 - - calle:

och vad är din lunar/playahed då?
svara gärna på mailen

Upp