Fräcka freda

Igår var en väldigt lång och rolig dag. Började med att vara i studion, hade i uppdrag att städa gipsrummet. Gjorde det och försökte fixa lite med mina saker men pallade inte pga huvudvärk och hade hållt på typ tre-fyra timmar kvällen innan. 
Det spöregnade så tog bussen ner till västra Berkeley och mötte upp Therese på ett cafe. Försökte plugga lite men gjorde inte det, läste typ en sida. vet inte vad jag gjorde, läste mejl, åt, fixade lite. Sen joggade vi till ett boxningställe i spöregnet, tog typ 5 minuter men vi såg riktigt ambitiösa och bad ass ut så vi fick provträna gratis. Var väldigt kul och jobbigt. Vet inte riktigt hur jag ska reagera på att alla blir förvånade när dom ser mig boxas pga stark. Är ju kul att folk tycker jag är bra och stark men också tråkigt att dom inte tror det om mig. Aja. 
På kvällen åkte jag och Therese till oakland, gick först på lite gallerier främst pga jag får extra credit för det. Vi åt på en assoft restaurang som heter MUA, det var så gott och bra lokal. Sen själva målet med allting var att se Rae Sremmurd på ett ställe som heter The New Parish. Det var _så_ fett. Älskade verkligen lokalen, förbandet var asfett, rae sremmurd va asfeta. Så sjukt. Fattar verkligen inte varför jag inte varit i oakland mer. Antagligen pga inte haft tid och inte haft någon att vara där med. Men vi bestämde iaf att vi skulle åka dit minst varannan vecka. Och boxas minst varannan vecka också. Blir bra. Var verkligen så himla glad hela kvällen, precis det här jag behövt. 

Idag har jag bara legat i min säng o varit sorglig, fast mindar ju inte så ändå inte sorglig utan mer mysig. Nu är jag i studion igeeeen. Vet inte om jag ska stanna eller gå. Stannar nog lite. Imorn ska jag ev klättra??? M person från tinder??? Får se hur fan det slutar. 









 
liv1 | |
Upp