Bra o dåliga kids

Idag medan jag kissade o snapchattade selfies while doing so läste jag en lapp på toadörren om att en kunde va mentor åt små kids o få 1-2 units, dvs precis det jag behöver. Jag o Julia gick direkt på infomötet o signa upp. Vi ska droppa mean girls klassen vilket är lite tråkigt pga vill se hur den utvecklar sig, tror verkligen den har potential men kidsen som lär ut den är helt värdelösa. Men alltså istället ska vi 2 timmar i veckan vara på en skola i Berkeley o hänga med barn?? Är så jävla taggad. På alla skolor utom en va upplägget att en hade ett fadderbarn som en skulle hjälpa, hänga med osv. Vi signade upp på den skolan där en fick en klass pga kändes lite enklare iom att vi bara är här en termin till, känns störigt mot barnen att ba helloj, lita på mig, älska mig, sen dra efter fyra månader. Så glad att vi gjorde detta iaf. Saknar kidsen på mosippan så himla mycket. Det signade jag ju upp på typ 50% för att Sanna o Diana va så coola och jag ville lära känna dom, är jag ju tacksam för också. En så kallad win win situation alternativt en två flugor i en smäll grej. 

Är i övrigt rätt rädd för / irriterad på min keramiklärare. Han skrev i mejl "plan pouring you mold on tuesday" låt torka över natten bla bla. Sen på onsdag morgon (imorse) på lektionen mockade han oss som gjort det pga "dåligt planerat" o att en inte kan göra keramikgrejer i sista stund o blabla att vi borde gjort det i måndags.. Så fick dels lite skäll och kunde inte heller göra ngt på lektionen och måste dessutom gå in imorn o fixa. Ligger redan så mkt efter. Det om det. Hoppas han ej googletranslatar detta. Han hatar också att jag kollar inspo på mobil pga en inte kan "stumble upon things" på www. Lögn. Som om en snubblar mer över random saker i ett bibliotek. Plus får ej fråga honom ngt pga "måste experimentera o testa mig fram". Aaaaajjjaaa. Ska bara göra som han säger nu, jobba hårt och inte tjafsa emot eller påpeka att han ger falska instruktioner. 

liv1 | |
Upp