höna

det finns inget så förvirrande som pounds.. Det är så jobbigt.. Man kan inte säga att man har gått ner 5 pounds. det är typ 2 kg. Typ 10 pounds räknas. Jag vet ens inte vad jag gagglar om. Jag tänkte typ bara, jag har gått upp 20 pounds (knappt) sen januari förra året. Och pappa väger typ 20 pounds mer än mig, knappt. haha, det låter helt galet. När man pratar med andra så väger typ alltid deras pappa typ 230 pounds.. Det är inte lätt att ha en skinny pappa som jag, haha.. Jävla träningsnarkomanfamilj man har blivit placerad i  ( jag pratar om familjen lundgren, mamma lisa, pappa claes och bror oskar). Förstår inte vad som hände.. Jag är nog det svarta fåret.. Undrar om det finns något jag kan slå dom i.. Får hitta på något.. Typ.. inte tennis, inte fotboll, inte golf, inte ridning (mamma kommer alltid ha mer erfarenhet), inte skidor... inte skridskor.. inte kondition, inte styrka.. Oh well.. Jag får väl skylla på att jag är lilla flickan, oskyldig och skör... haha..

i boot camp så går dom två dagar utan mat, det skulle jag inte utsätta mig själv för.. Jag hade dött i boot camp. Om typ värsta machokillarna gråter.. Sen Irak 2 år, vad är det för skit liksom..

Tacka vet jag Sverige, fred i typ 300 år. Fina grejer det. Undrar om det är vår ärlighet som gör det.. Det måste ju komma med något gott, vår ärlighet.. Och oartighet. Inte introducera för föräldrar, eller följa till dörren, osv.
Pratade om det med en tjej på laget idag.. Om hon ska ut med en kille så måste hon introducera honom för hennes föräldrar, och hennes pappa älskar att grilla dom.. Hade varit jobbigt..

Vi gjorde vofflor idag i skolan, svenska vofflor med grädde och sylt går bara inte att slå.. Ändå så krängde jag två. Med sirap på, ens inte gott, bara sött o jobbigt. Men jag lyckades iaf övertala lärare plus grupp att vi skulle håla dom varma i ugnen istället för att värma dom i micron. Nån måtta får det väl ändå vara. Tror att jag måste bjuda på vofflor nån gång, svenska vofflor.

Fan, klockan är 1:45, och jag kom nyss på att nathan ska handla imorn.. måste ut i köket o skriva lista, orkar inte, är så lat. Men det måste jag göra om jag vill ha något.. Kanske kan göra en köttfärssås i veckan, om jag orkar.. Grejen är att jag orkar göra det, jag orkar bara inte tänka på allt som man ska ha i, o skriva på listan..

jag är en sorglig figur.

fun säger vissa. boring as hell säger andra. quiet säger dom flesta. ibland crazy & hot. ganska ofta cute. mest, ordet som hör ihop med mig är sarcasm. eller irony . lat har väl hänt att någon har kallat mig, och "mest omotiverade personen i världen". men även disrespectful och rude kan jag väl skriva i CV:t. Mest stolt är jag äver "not completly retarded"
liv1 | |
#1 - - Klara:

vad hände med sämst uppdatering?!

#2 - - pappa:

du har iallafall god självkännedom
eller inte tror att du överdriver lite(hoppas)
väl hemma kanske du blir artigaste trevligaste i byn

ta en chans att skaffa dig en bra kondition
i sommar kommer du väl ha annat att skylla på
komigenfanny
löve you, pa

Upp