Tjenix

Hej babes. Tror aldrig jag inte bloggat på så här länge. Har varit upptagen, trasig försökt rehaba, semestrat osv. Gått så där. Har på riktigt varit sjuk sen slutet från november bortsett från ca fyra dagar. 
Kan ge snabb recap på dec. Lämnade in mina papper och satte min final, det gick verkligen oväntat bra. 
Lolli o co kom hit typ den 14e, hann inte hänga m dom förrän 17e efter final men det var så mysigt o bra. Hon gör mig så glad. Såg hobbit som va fantastisk, drack öl, åt på ett par bra restauranger, såg lite turistgrejer. Var till och med ute en kväll. Hade det allmänt bra. 
Den 20e mötte jag upp lil family Lundgren som flugit in kvällen innan. Vi turistade i SF i tre dagar, gick mkt, va på alcatraz, åt gott, träffade Susanne o co. Träffade några av Oskars kompisar, och brunchade med Lily o Melody två av mina kompizar. 
Den 23e körde vi neråt mot newport beach. Första dagen kom vi inte så långt, såg Mavericks beach och bIg basin som är en gammal gammal skog. Åt lunch i santa Cruz o sen stannade vi i Carmel (turistigt, fancy och asvackert) där vi hängde på stranden, åt middag samt sov över. På morgonen körde vi vidare på highway 1, vackert så klart. Till slut efter en evighet var vi framme i newport beach. Firade jul den 25e. Minns inte exakt vad vi gjorde men julbord och presentöppning på kvällen. Otroligt mysigt. Älskar familjen Andersson alltså, så mysigt att vara där. Vi va i newport i drygt en vecka, badade i havet, åkte båt, gick husturer, kelade med hundarna, va på Getty, i downtown la, west Hollywood, venice osv. Träffade Karre o hennes kompis Frida, träffa två tjejer från Lund. Blev bjudna på nyårsfest i venice som vi ej gick på vilket kändes otroligt deppigt på nyårsafton o dagen efter pga var rätt tråkig nyårsmiddag.. Speciellt deppigt om det kmr spegla mitt kommande år. 
Nu är vi i Alta, Utah och åker skidor, förutom att jag inte åker skidor pga typ feber och hatar att frysa orimligt mkt. Plus att det är fett lite snö så är inte så kul. Har åkt 1,5 dag av 3 men ska åka två sista. Lovar. 
Så vare med mina senaste tre veckor.
PS. Fick pengar till ny telefon av mormor samt en skateboard av Oskar som han gjort själv :))) ska skatea loss i Berkeley. 
PS 2 saknar mina vänner otroligt mkt så var goda att boka närmsta flyg hit. 

Puss 
liv1 | |
Upp