life

Hinner fan inte blogga, hate to brake it to you eller vad en säger men det är så sinnessjukt mkt i skolan nu och jag har ju börjat inse det, men ska verkligen ändå försöka ibland. 
 
Idag har jag haft peace theory, vi har i två eller tre lektioner lajvat olika religiösa grupper och haft lite kriser och behövt lösa dom utifrån våra beliefs, har varit intressant o kul men jag har ju varit sämt. Så många amerikaner som är sjukt duktiga på att lajva?! 
 
Åt lunch med Hedda och Julia, och efter försökte jag o Hedda plugga men alltså somnade på en sekund båda två, är så fruktansvärt dålig luft i alla klassrum och pluggrum, helt katastrofalt. Efter typ 45 min gav vi upp och gick ut o satte oss istället, jag sov 10 min i solen o sen läste jag lite av min text. Handlade om begreppet Cis om det är bra eller dåligt och varför det finns, rätt intressant. 
 
Ja men nu måste jag iväg på min sista lektion, FemSex. Måste berätta om denna för er nån gång. Sen klockan 20 ska jag o Julia träna, så glad att jag har henne som träningskompis pga hon älksar styrketräning och är fett peppande så det är bara underbart. Sen ska vi nog äta middag o kolla ph hos Oscar, för det är vad vi svenskar gör mån-ons... lol. 
 
hejdå.
liv1 | |
#1 - - Klaara:

Jag vill också träna med er och kolla PH!

Upp