Förra veckan o så

Började på super fint utförligt inlägg om helgen men det försvann, hatar verkligen när det händer :( blir så omotiverad till att skriva då. Så därför får det vänta lite så kan jag berätta om förra veckan istället. Den va helt vidrig. Minns inte alla assignments men va ju på biblioteket drygt 12h om dagen. Aldrig pluggat så mycket. Midtermsen gick så dåligt, helt katastrofalt. Fick panik på båda proven, alltså kändes som jag skulle spy, gråta, svimma samtidigt. Men det om det. Mina inlämningar har gått ok, fått ca B på dom vi fått tillbaka. 
 
Jaaa men jag skrev ju innan om att jag skulle träffa Martin i SF förra fredagen o det gjorde jag o det va svinkul! Vi kolla affärer först runt "city" sen åkte vi till haight street vilket vi borde gjort från början pga massa roliga affärer. Hitta ett märke från bay area som heter pink dolphin, hade mkt feta kläder. Köpte två tröjor. Sen började vi båda hungeryra o tog bussen till mission, gick upp o ner för gator fram o tillbaka. Tog så lång tid, hatar att det _alltid_ är så när en ska äta, blir kräsnare o kräsnare o sen plötsligt är en så hungrig att en tar ett skitställe. Men vi lyckades faktiskt hålla gott mod, o hittade ett riktigt bra ställe. Var så god mat o starka drinkar. Jag åt nån friterad räka i ett tacoskal av ngn slags grönsak, en tunt skuren genomskinlig krispig grej. Mkt gott. Martin åt ceviche pga va cevicheria. Sen gick vi till en bar han hade hört om, jag svimmade nästan. Mådde så dåligt. Gick vidare till zeitgeist som så många har tipsat om men tyckte inte det va så soft. Tydligen är grejen att va där på dagen o dricka bloody marys. Va där typ tio minuter innan vi gick till en hiphopbar som e rätt fattig men vi hade kul. Hade så kul hela dagen verkligen. 
Sov hos Susanne o det va också kul att vakna där faktiskt pga hennes dotter o moster va där. Åkte tillbaka till Berkeley o gick på möte med women's magazine. Prata social media strategies. 
 
Hur som, Martin! Han bodde hos mig sen mån-Tors pga Janet är kvar i Kanada o hostel kostar multum. Han va ca världens bästa gäst så jag tänkte ba säga det lite så att han har lagt ribban för er som kmr. Han kopiera nycklar, hämta mig på biblioteket på nätterna, köpte glass, öl och mopp + städade lägenheten. Grät typ när jag kom hem till denna lapp: 
 

Ja så nu vet ni. Tänk den drömmen när en har så mkt i skolan att en sprängs? Aah älskar gäster som inte är börda hehe. Ja men nu ska jag gå hem, kanske laga linsotto. Eller bara sova. Ska läsa ca 400 sidor imorn. Kult. 

Berättar om helgen i LA o Newport Beach en annan gång. Hejdå hejdå.
liv1 | |
Upp