Life

Otippat att trollis inte gav sig. Ska ev ta mig tid och energi att svara honom men inte nu. 
Har varit rätt mycket senaste veckan och i helgen. Många små inlämningar, presentationer och saker att fixa. 
I fredas var jag o Emma ute och gick en tvåtimmarspromenad på hillsen bakom mig. Otroligt vackert och jobbigt. Tänkte verkligen försöka gå där minst en gång i veckan pga bra för hjärta o hjärna. Vi gick en ny väg ner genom villaområde, så himla vackert. Fick dock katastrofont i ljumskarna dagen efter, helst svullna :( 
På eftermiddagen gick jag till bibli, kul att gå dit 16 en fredag. Men fick lite gjort iaf. Gick hem vid 21 tror jag när dom stängde. Mötte upp julia o co, åt middag och sen gick hem o kolla tre avsnitt Scandal. Så pass bra serie alltså. 
I lördags vet jag inte vad jag gjorde på fm men var gameday och jag var väl typ den enda på biblioteket. På kvällen drack vi lite öl hemma hos mig. Va myz. Söndag bibli igen såklart och på kvällen tvätt, middag och Ensam Hemma med julia. 
Var på radion i måndags och vi lyssnade på Ferguson decision. Det är verkligen helt sjukt. En polis skjuter ett oskyldigt barn och ingenting händer. USAs rasism är så jävla tydlig och vidrigt. Har vart protester i flera dagar nu. Samtidigt är det okupation och demos mot att Uni vill höja avgifterna för elever så det är fan mkt som händer. Älskar att alla mina föreläsare stöttar elever som strejkar och demonstrerar. Känns så viktigt. 
I tisdags var jag hos sjukgymnasten, har fått lite övningar som jag ska göra flera gånger om dan. Blir kanske bra. Stukade tummen i måndags också på gymmet haha riktigt jävla onödigt och osoft. 
Såg Pink Saris på en lektion i tisdags, då pass bra. Ni borde se den. Huvudpersonen var sån bossig jävla Queen. Skratta högt hela tiden pga hon ägde alla sura gubbar. På FemSex pratade vi våld i nära relationer, könsbaserat våld och sexuellt våld. Det var ju internationella dagen mot mäns våld mot kvinnor (ev bättre formulerat). Det var tungt men hen som har kursen hade med sin hund, mysig belysning o choklad så det hjälpte. Helt sjukt vad folk har stått ut med, tror det är mkt mkt vanligare än en tror. 
Kom hem till nylagad mat av Emma pga sista kvällen hos mig för henne. Så myz. Kollade ph ofcourse.
Packade, sov pissdåligt fem timmar, gick upp 6:30, och körde sen bil 9h (julia körde typ 3 och Oscar 30 min hehe) till LA. Fattar faktiskt inte hur jag pallade. Super powers antagligen. Het magisk väg iaf. Så vackert. 
Och nu är jag finally hos andersson i newport beach. Ligger vid poolen. Ska plugga nu lite. 
Poss haj 









liv1 | |
Upp