"Sluta? Det är ju nu det börjar"

Har inte bloggat på ett tag pga mitt internet tog i vanlig ordning slut runt den 20e och jag har inte haft så mycket tid framför datorn på senaste. Men jag pratade precis med 3 pga skulle säga upp mitt abonnemang/lägga det på is eller whatever och då sa hen även att jag kan köpa extra www för min pott, vilket ju är asbra och ngt som ngn borde sagt till mig för ca ett år sen eftersom jag alltid lider sista 1-10 dagarna på månaden av internetbrist (försökte exempelvis ladda upp en film på instagram igår i ca 5 timmar utan framgång). I nuläget hade jag liksom använt 37 av 499 kronor på min pott så har ju råd att köpa lite extra interwebs .
 
Men mer bloggande blir det inte förrän senare idag eller imorn pga fullt upp med skola och radio. Men kan lämna er med denna fab serie från 70-talet. Älskar den och älksar melodin på snacket förr. http://www.oppetarkiv.se/video/1399119/tjejerna-gor-uppror-avsnitt-1-av-3 
liv1 | |
Upp