bröllis

Ska på bröllop i helgen och har ägnat orimligt tanketid till att fundera på vad jag ska ha på mig. Skäms typ pga borde ägnat den tiden till att tänka på om jag ska hålla tal, vad vi ska ge, hur kul det ska bli osv. Men är för egocentrisk uppenbarligen. Ger er här vad som har snurrat i min skalle: 
 
denna filippa K byxdress hade varit en dröm, både Brita Zackari och Hana Pee har den och ser helt fab ut i den, jag såg inte så fab ut i den så blev ej.


Den här är från Zara o ser ju rätt fet ut men hitta den ej i butik så blev inget med det

Den här köpte jag när Linnea va o hälsa på i Malmö, också Zara, tyckte den var magisk men trivs inte helt i den. Ändå relativt stark kandidat just nu. Pga blommig, godkänd av Anna (som gifter sig) och oanvänd. 

Den här köpte jag som alternativ till bröllopet förra sommaren, hade den inte pga lånade klänning av Sanna istället som var magisk såklart. Den här fin, pappas favorit, men vet inte asså. 

Dom här unnade jag mig tydligen idag, har ju absolut inte råd men ba gjorde det ändå. Har dom dock högre än hen på bilden, är tydligen inte meningen dock, men jag ba pangade på o köpte xs o satte dom vid naveln. Så nu måste jag hitta en skjorta/blus som kan passa till. 
 
RÖSTA?!!! 

och ni får bara rösta på tre sista. Och jag ska köpa ett par vita klumpiga högklackade tofflor/sandaler/sandaletter/skor. 
 
 
 
liv1 | |
Upp