dear white people

Förra veckan på instagram va shitstorm pga vita kränkta feminister. Såg nu den här trailern och trilla av stolen. Alltså hoppas den är lika bra som trailern och att det blir en jävla succé. Längtar. 
 
 
Ok verkar ej funka men testa : http://www.slate.com/blogs/browbeat/2014/07/22/dear_white_people_trailer_justin_simien_movie_starts_a_conversation_video.html 
 
I övrigt så hinner jag liksom aldrig skriva här. Måste facking ordna saker, börjar bli stressad inför usa på riktigt nu, alltså på riktigt riktigt. Tänk om jag missat ngt major som gör att jag ej får åka?? Typ sökt kurser har jag ju tex inte gjort. HEHEEEEHHH. Vill ba ta en dag ledigt och fixa, men det går inte, pga har pissemkt på jobbet också, och ska bara jobba fem dagar till så får kämpa. 
 
Nu: jobba 30 min, cykla hem rekordfort, möta upp lollo o linnea för att träna + bada. Sen kanske äta middag m dom, annars äta middag själv o fixa usa. 
 
haj! 
feminism, liv1, populärkultur | |
Upp