Gå på salong

Har ej lagt upp nagelbilder/vids varken här eller på insta på länge pga : är med i en asgrym nagellacksgrupp på fv och nagellack håller så jävla länge nu när jag har lösnaglar. Det är helt sinnes. Och bra just nu i mitt liv pga hinner verkligen inte måla om ördy day, men också lite tråkigt pga måste göra mkt noggrannare val så det kan passa mitt liv i en vecka liksom. Har alltså sen den 7e feb (nästan tre veckor) enbart haft 4 olika "manikyrer" (ha! Fy fan för det ordet), vitt, svart marmor, mörklila, och nu swirliga. Jobbigt är dock att på höger hand har alla gått sönder lite så tummen är nästan helt nerfilad, ska försöka rädda dom andra. Ja men hörrni - med detta sagt vill jag annonsera att jag troligtvis kommer ha en liten nail saloon på moriskan den 8e mars!!! På klubben på kvällen, så pass fett asså. Så kom dit fellow Malmöbor o nail loverz. Mer info kmr, och det är ej hundra att det blir. Men ev :)) 

Nu ska jag ta hand om min stress genom att åka till Anna i Köpenhamn istället för att plugga. 





Ps. Lyssna på Cleo & Kristin Amparos nya EP Vem e han, och spec låten Gå på salong. Så jävla bra. 
liv1, nailbonanza | |
Upp