!!!!!!!

ASSÅ !! SOM jag har längtat! Har följt denna video in progress via diverse instagramkonton, bla linda piras men främst fiffi jenkins som har stylat alla (tror jag) tillsammans m hennes stylistpartner rocco (ok har ej superkoll här men tror jag talar sanning). SKITSAMMA. Idag släpptes ÄNTLIGEN knäpper mina fingrar remixen och videon ÄR . Asså jag kan ej släppa. Den är så jävla bra och det är så fett hur dom ba samlat ihop svinmånga grymma tjejer som typ aldrig synts innan (förutom vissa) som nu ba redo att ta över hela rapscenen - Kumba, Rosh, Cleo, Sep, Vanessa Falk, Rawda, Julia Spada och Joy. Väcktes alltså så många starka känslor i min kropp nu, rörd, amazed, glad, vill slåss, vill dansa, vill ligga. Pallar ej. 
 
först ett par bilder. 
 
 
 
 
vsg för årets video
 
feminism, liv1, populärkultur | |
Upp