cali cali cali

alltså mitt humör idag har varit .. ej på topp. Så deppigt att sitta hemma själv o skriva hemtenta o ångesta över engleskakunskaper, ansökningar o annan skit. Men så nu ikväll när jag eg borde ha gjort mycket mer än vad jag gjort skickar Julia den här videon till mig för att recalla lite cali-minnen. asså Alex och Anthony den resan. Heeeeeelt sjuka i huvudet. Det är SÅ tråkigt att lyssna på folk som ba "asså min kompis är så pass sjuk i huvudet, du hade dött om du träffat hen" men asså Anthony.. Fattar EJ hur denne man kunnat va personlig assistent till Courtney Love.. Eller så är det fullkomligt logiskt. 
Hur som, varesig jag kommer in på UC eller ej måste vi till NY o hälsa på dom. 
 
Och här är videon jag fick. SÅÅÅ rolig. alltså hade ngn förklarat detta upplägg för mig hade jag troligtvis dissat det men alltså den är underbar. Älskar alla snubbar som är redo med tröja av, få sig en skön chattstund som sen ba fully enjoy detta istället. aaah prec vad jag behövde . 
 
liv1 | |
Upp