Nöjesguiden Malmö/Lundpriset

Såååå himla fett att få gå på detta. Crashade en ev date , Emma o Johan (?) som satt i lugnan ro på Scania, som vann pris för bästa typ käk, gick på prisutdelningen, tackade + kramade kakan som sa "när jag såg att du kommenterat tänkte jag bah 'klart hon ska få gå på galan' enjoy the show!" alltså den kärleken till att hon känner igen mig är !

Hon ägde så klart scenen, var så pass rolig. Hon va ärlig och sig själv, följde ej manus spec mkt osv. Så fet. Sa tex efter att två snubbar tackat för pris "bra. Skönt att ni verkligen tydliggjorde er sexualitet så ingen misstog sig". Hahah alltsåååå!

Mellanakten i form av Roxy o kmr ej ihåg *skäms* var det bästa jag sett. Också så jävla roliga , drev med män så klart. Minimal kompetens , gick ut på att ha ett läger för män, där de skulle lära sig hjälpa till hemma, visa känslor, ta på varandra utan underliggande ton av sex lr aggression. Skrattade så pass mkt. Dom avslutade med "ni behöver inte va oroliga för transport. Står bussar utanför o väntar på er. Och kom ihåg, efter tolvstegsprogram är alla vinnare"
Pratade med Roxy efter också, sa att hon va grym etc etc osv plus att jag blivit sjukt chockad över hennes tantkläder när jag såg henne i baren innan "showen". Pratade om gubbhen OSV.

Så kul att va där m Emma o julia o att Malins typ nuvarande klubbkollektiv vann bästa klubb!!! Så nöjd med kvällen. Så nöjd med att gå från en klubb innan 12. Ska äta ost när jag kmr hem.

Fridens

| |
Upp